טקסט הודעת פורום
1/16/2008 10:47:00 PM
ליאור ליאור
תודה.
נושא:
תודה.
תאריך:
1/16/2008 10:47:00 PM
מחבר/ת:
ליאור ליאור
עשיתי נסיעות על הקונה ועל הספשלייזד.
שנייהם מאוד נוחות.
הבעיה היא במכלולים.
לספשלייזד מעצורי וי.
אני חייב לומר שאני כבר ממש מותש .
חזרה לפורום