נושא: לואי, תאריך: 1/16/2008 11:55:00 PM
מחבר/ת: bony m
אני חולק גם על דעתך , אני קניתי אופנים לאחי , של מרידה מאטס, יד שניה, האופנים כבר בערך, שנה וחצי אצלו ללא תקלות ללא בעיות, אני מכיר מהיום טרי בחור שמוכר את האופנים בגלל זה שהוא הולך ללמוד, הוא מוכר אותם הם נראים בידיוק כמו מהחנות וגם מרגישים ככה, יש הרבה אנשים ואני חושב שכולם ,ששמורים על האופנים וגם רואים זאת בתמונות, סיבת המכירה היא שידרוג, בדרך כלל,אז יישר לפסול , זה לא בסדר
|