הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2004 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  הידראולי
נושא: הידראולי תאריך: 8/9/2004 1:56:00 PM
מחבר/ת: Shimon Koren

הכי משתלם זה ללכת ברגל :p
אך אם כבר מעצורי דיסק בארצינו היבשה, רק הידראלי!


חזרה לפורום