טקסט הודעת פורום
8/9/2004 1:56:00 PM
Shimon Koren
הידראולי
נושא:
הידראולי
תאריך:
8/9/2004 1:56:00 PM
מחבר/ת:
Shimon Koren
הכי משתלם זה ללכת ברגל :p
אך אם כבר מעצורי דיסק בארצינו היבשה, רק הידראלי!
חזרה לפורום