נושא: בלמי דיסק תאריך: 1/17/2008 1:14:00 PM
מחבר/ת: yarden shaul
האם מישהו יכול בבקשה להסביר את ההבדל המהותי בין בלמים הידראולים שימנו XT 2008 לבין מגורה מרתה,מי נותן שרות האם המחיר מוצדק וכ"ו. תודה רבה מראש !!!!!האם שווה להשקיע במגורה .?,האם טיפולים יקרים יותר? אנא תשובתכם בהקדם ,חייב להחליט מהר תודה רבה למי שיכול לענות !!!!!
|