נושא: מסה קריטית 25.1 באר שבע תאריך: 1/17/2008 1:36:00 PM
מחבר/ת: שחר
ביום שישי הבא ה-25.1 (כמו בכל יום שישי האחרון של החודש) תתקיים "מסה קריטית" - מסע אופניים המוני ברחבי העיר במטרה להעלות מודעות לציבור המשתמשים באופניים ההולך וגדל ולהיעדר שבילי אופניים מסודרים בעיר. ההשתתפות חינם בלבד. היציאה בשעה 12:30 מרחבת קרית הממשלה בבאר שבע. פרסמו לכל רוכב שאתם מכירים. לפרטים נוספים ניתן לפנות לצפי [email protected]
|