נושא: המשך כיוון תאריך: 1/18/2008 8:05:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון
תראה, קשה לדעת בדיוק מה הבעיה בלי לראות וכו.. מנסיוני (שוב בהנחה שהבעיה היא כמו שאני חושב) מרגע שהבנת איך להשפיע על המעביר ולגרום לו לשינויים צריך להמשיך עד שכל ההילוכים עובדים כמו שצריך. המתיחה של הכבל היא די רגישה ומאד הגיונית. בתור התחלה שים לב שבהילוכים הקיצוניים יש התאמה בין מיקום השרשרת לבין המצב בשיפטר. כלומר, אם אתה מעביר לראשון אז השרשרת באמת בגלג"ש הכי קרוב לגלגל האופניים ואותו הדבר לגבי האחרון. אם אתה בטוח בעצמך אז תמשיך לנסות ואם לא תן למישהו שיודע ותלמד ממנו כי זה אחד הדברים הכי בסיסיים באופניים.
|