טקסט הודעת פורום
1/18/2008 8:53:00 PM
רומן א
manitou sherman slider
נושא:
manitou sherman slider
תאריך:
1/18/2008 8:53:00 PM
מחבר/ת:
רומן א
אני רוצה לעשות טיפול תקופתי לבולם שלי ואני לא מצליח לגלות את כמות השמן הנדרשת,
אם מישהוא יכול להגיד לי אני מאוד אשמח.
תודה
חזרה לפורום