טקסט הודעת פורום
1/19/2008 10:36:00 AM
עומר נחום
רמי כנס..
נושא:
רמי כנס..
תאריך:
1/19/2008 10:36:00 AM
מחבר/ת:
עומר נחום
בקשר לאופני ג´יפ
בלי להעליב הם ממש לא משהו..תחפש לך משהו יותר טוב או אפילו יד שניה
תעלה טיפה בתקציב
חזרה לפורום