הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/19/2008 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bony m עם תוכן  רמי עוד חוות דעת,
נושא: רמי עוד חוות דעת, תאריך: 1/19/2008 2:42:00 PM
מחבר/ת: bony m

אופנים מצוינים לילד בן 13! ואני לא בא בקטע של לפגוע,
אם אתה רוצה ככה להכנס לתוך הברנז´ה תעלה את התקציב לסביבות 1500שח
ותוכל לקנות חדשים זנב קשיח בולם קידמי בלבד שייתן מענה,
וגם במחיר הזה בייד שניה תוכל למצוא גם מציאה!
:cool: שבת שלום


חזרה לפורום