טקסט הודעת פורום
1/19/2008 10:38:00 PM
לואי עיסא
מצאתי מפתח כוכב בסנגל בחורשים
נושא:
מצאתי מפתח כוכב בסנגל בחורשים
תאריך:
1/19/2008 10:38:00 PM
מחבר/ת:
לואי עיסא
למי ששאבד ליצור איתי קשר דרך המייל ויתן תיאור וצבע ואשמח לחזיר בנתיים אני אשאיר אותו על האפניים בכל רכיבה
חזרה לפורום