טקסט הודעת פורום
| 1/20/2008 7:16:00 AM |
|
נושא: נשמע מצוין למחיר תאריך: 1/20/2008 7:16:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לגבי ההילוכים - למיטב ידיעתי כבר שנים שאין מערכות דאור 8 הילוכים. החלפת הידיות (שיפטרים) מחייבת החלפת שרשרת וקסטה - ואני ממש לא רואה צורך בשדרוג לא זול שלא יתן לך שום דבר (אלא אם כן אתה XC תחרותי :p )
|
חזרה לפורום |
|
|