נושא: בקשר לאופניים תאריך: 1/20/2008 11:24:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
תשמע במחיר הזה זה עסקה טובה כי ברגע שתכנס לזה חזק אולי לא תסתפק בבולם קדמי במחיר כזה אבל תרשי לי לציין שאני אישית פגשתי ביער חורשים שני נערים שהיה להם מונגוס אותיר לייט ופשוט הם עברו סנגלים קפצו אני אישית לא האמנתי למה שהאופניים מסוגלים [ליחס של המשקל של הנערים שזה 30-40] אם זה בתור כנסיה לתחום זה אחלא עסקה תלך על זה
|