טקסט הודעת פורום
| 1/21/2008 12:24:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על מידה L של GIANT NRS3 לגובה 1.79 תאריך: 1/21/2008 12:24:00 PM
מחבר/ת: אסי
אני 1.79 ומתלבט האם יתאימו לי אופני GIANT NRS3 מידה L.
אודה גם לחווד דעת כללית על האופניים הללו והאם משתלם לקנות אותם יד שנייה.
תודה מראש לעונים.
|
חזרה לפורום |
|
|