טקסט הודעת פורום
| 1/21/2008 12:28:00 PM |
|
נושא: מחפש חוות דעת על אופני פוקוס תאריך: 1/21/2008 12:28:00 PM
מחבר/ת: Hanan Klainer
שלום לכולם, מחפש אופני XC ובחיפוש ניתקלתי באופני פוקוס, לא מכיר , חיפשתי ברשת ונראת חברה רצינית, מישהו מכיר? מה איכות שלהם(השילדה בעיקר) שרות בארץ ובכלל,
תודה מראש
חנן
|
חזרה לפורום |
|
|