טקסט הודעת פורום
1/21/2008 7:37:00 PM
לואי עיסא
יחס חם בחנות אופניים
נושא:
יחס חם בחנות אופניים
תאריך:
1/21/2008 7:37:00 PM
מחבר/ת:
לואי עיסא
תרשו לי לציין שאנ מקבל אחלא שירות במצמן סגולה בפ"ת שירות אמין ואדיב ובמיוחד מנהל החנות כל הכבוד
חזרה לפורום