טקסט הודעת פורום
| 1/21/2008 8:17:00 PM |
|
נושא: בקשר למידה תאריך: 1/21/2008 8:17:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
זה עלול להשתנות בין יצרני האופניים השונים ההמלצה שלי ואני חושב שכולם מסכמים איתי זה לגשת לחנות לעלות על האופניים ואז לחליט לגובה שלך גם מדיום יכול להתאים אבל אתה חייב לנסות כודם כל
|
חזרה לפורום |
|
|