נושא: תודה לצוות giant תאריך: 1/22/2008 7:45:00 PM
מחבר/ת: בן ויסלוביץ
תודה לצוות giant הנהדר שעזר לי לבחור את אופני הטרנס שנת 2008. הטרנס הם אופניים מהירות ונוחות וקלות ! בעלות גיאומטריה מנצחת ועליהם אני עושה כול מה שלא עשיתי בעבר http://www.giant-bicycles.com/en-IN/bikes/mountain/1468/29805/zoom/
|