הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2008 11:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Hanan Klainer עם תוכן  תודה בוריס, תודה, שאלה
נושא: תודה בוריס, תודה, שאלה תאריך: 1/23/2008 11:21:00 AM
מחבר/ת: Hanan Klainer

תודה בוריס, ראיתי שהחלפת בולם ל 130 מ"מ , למה, 100 מ"מ לא מספיק טוב?
הפדלים החלפו מכיוון? , אני מבין שהשילדה מצוינת?

תודה

חנן


חזרה לפורום