טקסט הודעת פורום
| 1/23/2008 11:21:00 AM |
|
נושא: תודה בוריס, תודה, שאלה תאריך: 1/23/2008 11:21:00 AM
מחבר/ת: Hanan Klainer
תודה בוריס, ראיתי שהחלפת בולם ל 130 מ"מ , למה, 100 מ"מ לא מספיק טוב? הפדלים החלפו מכיוון? , אני מבין שהשילדה מצוינת?
תודה
חנן
|
חזרה לפורום |
|
|