טקסט הודעת פורום
| 1/23/2008 2:37:00 PM |
|
נושא: אבקש להדגיש כי מדובר באופני GIANT NRS3 מידה L תאריך: 1/23/2008 2:37:00 PM
מחבר/ת: אסי גרוס
אני רוצה לדעת ספציפית לגבי הדגם הזה בהתאם לגובה שלי (1.79).
כמו"כ האם מדובר באופניים טובות?
תודה שוב לכל העונים.
|
חזרה לפורום |
|
|