טקסט הודעת פורום
| 1/23/2008 4:56:00 PM |
|
נושא: trance 2008 תאריך: 1/23/2008 4:56:00 PM
מחבר/ת: בן ויסלוביץ
הייה לי trance דגם של 2006 ובשילדה של 2008 הורידו כמה מאות גרמים ,הם נותנים רכיבות מבחן ויש עוד חומר באתר של היבואן מאוד ממליץ על דיגמי המסטרו החדשים של giant www.giant.co.il
|
חזרה לפורום |
|
|