הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2008 4:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בן ויסלוביץ עם תוכן  trance 2008
נושא: trance 2008 תאריך: 1/23/2008 4:56:00 PM
מחבר/ת: בן ויסלוביץ

הייה לי trance דגם של 2006 ובשילדה של 2008 הורידו כמה מאות גרמים ,הם נותנים
רכיבות מבחן ויש עוד חומר באתר של היבואן
מאוד ממליץ על דיגמי המסטרו החדשים של giant
www.giant.co.il




חזרה לפורום