הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2008 10:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  האם עדיף שני צמיגים שונים ?
נושא: האם עדיף שני צמיגים שונים ? תאריך: 1/23/2008 10:22:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

יש לי שני צמיגי קנדה ניבגל והם מצוינים רק בעיה של שחיקה מהירה השאלה שלי האם לחליף לשני צמיגים שונים בכל גלגל או עדיף זההים


חזרה לפורום