טקסט הודעת פורום
| 1/23/2008 10:22:00 PM |
|
נושא: האם עדיף שני צמיגים שונים ? תאריך: 1/23/2008 10:22:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
יש לי שני צמיגי קנדה ניבגל והם מצוינים רק בעיה של שחיקה מהירה השאלה שלי האם לחליף לשני צמיגים שונים בכל גלגל או עדיף זההים
|
חזרה לפורום |
|
|