טקסט הודעת פורום
| 1/24/2008 9:05:00 AM |
|
נושא: רוב האופניים עם צמיגים שונים תאריך: 1/24/2008 9:05:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
גם בחנות האופניים "באים" עם סט צמיגים, גם אם של חברה מסויימת, הם נראים אחרת, מכיוון שהייעוד שונה. ולכן, גם אם החברות שונות, וגם המותג שונה, אין בעיה.
|
חזרה לפורום |
|
|