הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2008 9:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בוריס ריבקוב עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 1/24/2008 9:36:00 AM
מחבר/ת: בוריס ריבקוב

1. פדלים במקור מאוד פשוטים ואני מרגיש יותר טוב אם פלאט
2. בולם 130 הורכב במקרה ע""י היבואן (רציתי 100 RECON אוורי) אבל הם התבלבלו ושמו 85-130 RECON קפיצים (בולם סוף הדרך) ולא לקחו גרוש על זה.


חזרה לפורום