הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2008 10:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  ותלוי במצב
נושא: ותלוי במצב תאריך: 1/24/2008 10:00:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אופניים שרכבו עליהם הרבה ולא טופלו, יכול להיות שמחירם הריאלי יהיה גם חצי מהאמור.

לכן, אין תחליף לדעת מומחה.

לאחר רכיבה דו שבועית של שנתיים ללא טיפול יכולים להיות חופשים: בציר ההיגוי, בבולם, בשתי הנאבות, בקרנק, ואולי ידרש גם החלפת קסטה-שרשרת וגלגל שיניים קדמי אחד או יותר. בנוסף, צמיגים שחוקים, ברקסים גמורים, שמיניות וסדקים כאילה ואחרים. (וזה אפילו לא הכל)

כמובן, תמיד יש מציאות של "נקנו לפני שנתיים וישבו במחסן כל הזמן" אבל הן נדירות יותר.


חזרה לפורום