טקסט הודעת פורום
| 1/24/2008 3:41:00 PM |
|
נושא: אותו שאלה תמיד חוזרת תאריך: 1/24/2008 3:41:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
אני 178 רוכב על מדיום מידה לארג ברור שלא יתאים לך אבל אופניים זה כמו מכנס חייבים לבדוק איך יושב על הגוף אתה החייב לעלות לסיבוב ולראות אופניים עם מידה קטנה יותר שליטה ופחות נחות וההפך
|
חזרה לפורום |
|
|