נושא: בניגוד להמלצה הרווחת.... תאריך: 1/24/2008 7:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
כל האופניים שאני ניתקלתי בהם לגילאים האלה הם כבדים בהרבה יותר מדי - למעשה שוקלים יותר כמו אופני שטח רגילים למבוגרים. כדי להבין מה עובר על העוללה שלך עם אופניים כאלה, חשבי שאת צריכה לרכב על אופניים במשקל 50ק"ג. :eek: כשהילדה תגדל מספיק כדי לרכב ללא גלגלי עזר, האופניים הקטנטנים ממילא יהיו קטנים עליה, ותוכלי לקנות לה אופניים גדולים יותר, קלים יותר ואיכותיים יותר (גם המחיר בהתאם), כך שאפילו אין כאן עניין של "שתסבול עכשו, אבל זה השקעה לעתיד". זה לא.
הפתרון (לדעתי) הוא תלת אופן. יציב, קל, נוח לדיווש ואינטואיטיבי יותר לבלימה. מרבית היצורים המתקראים במקומותינו "תלת אופן" הם למעשה עגלות ילדים בעלות מושב הדומה למושב אופניים, שלילד קשה מאוד לדווש איתם - אבל להורה קל מאוד להוביל אותם. לאחר שכבר התייאשתי וקניתי לבתי כשהיתה בת שלוש (עכשו כבר 4) משקולת ברזל עם גלגלי עזר, גיליתי אצל שכנים תלת אופן באיכות סבירה ביותר, ובמחיר סביר (נדמה לי שמשהו בסביבות 200ש"ח). אני רק יודע שקנו את זה בפתח-תקוה.
זו המלצתי.
בהצלחה
|