נושא: הצעה למכונאים מתל אביב תאריך: 1/25/2008 6:23:00 PM
מחבר/ת: shai keee
אני צריך להחליף כבל הילוכים ולמלא שמן בברקסים ההידראוליים שלי (דגם ג´ויסי 5). אם יש מכונאי מאזור תל-אביב שמעוניין לעשות את החלטורה הזאת בזמן שאני אתבונן (וכך אלמד בעצמי), אני אשמח. כמובן שאני אשלם (סכום ריאלי בלבד) על החומרים הדרושים ועל העבודה. נא לפנות אלי למייל הזה. שי
|