טקסט הודעת פורום
1/26/2008 8:36:00 PM
mk4
החלפת הדסט
נושא:
החלפת הדסט
תאריך:
1/26/2008 8:36:00 PM
מחבר/ת:
mk4
אני רוצה להחליף את המיסבים. יש משהו שאני צריך לדעת, או שפשוט אני יכול להזמין כל הדסט (כמובן בקוטר המתאים) ולהחליף?
חזרה לפורום