הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/26/2008 8:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mk4 עם תוכן  החלפת הדסט
נושא: החלפת הדסט תאריך: 1/26/2008 8:36:00 PM
מחבר/ת: mk4

אני רוצה להחליף את המיסבים. יש משהו שאני צריך לדעת, או שפשוט אני יכול להזמין כל הדסט (כמובן בקוטר המתאים) ולהחליף?


חזרה לפורום