נושא: הילוכים קופצים בכניסה לעליות חדות תאריך: 1/28/2008 2:42:00 PM
מחבר/ת: alon k
ההילוכים אצלי (XT) עוברים חלק. הבעיה היא שכאשר אני נכנסה לעלייה פתאומית (בעיקר כאשר יש ירידה ועליה (בצורת U) ההילוכים קופצים ומפרפרים. זה מעצבן ברמות. למישהו יש רעיון מה הפתרון? החלפתי השבוע כבלים ואוזן בסלאלום וזה לא עזר
|