הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2008 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  alon k עם תוכן  הילוכים קופצים בכניסה לעליות חדות
נושא: הילוכים קופצים בכניסה לעליות חדות תאריך: 1/28/2008 2:42:00 PM
מחבר/ת: alon k

ההילוכים אצלי (XT) עוברים חלק. הבעיה היא שכאשר אני נכנסה לעלייה פתאומית (בעיקר כאשר יש ירידה ועליה (בצורת U) ההילוכים קופצים ומפרפרים. זה מעצבן ברמות. למישהו יש רעיון מה הפתרון? החלפתי השבוע כבלים ואוזן בסלאלום וזה לא עזר


חזרה לפורום