נושא: ג´איינט טראנס תאריך: 1/28/2008 7:47:00 PM
מחבר/ת: baby x
על פניו נראה שהמידה שהמליצו עליה מתאימה, אבל אין חכם כבעל ניסיון, כך ששווה לבדוק גם מידה מעלה ולהחליט. יש צורך להחליף סטם, עד שגובה הכידון יתאים לגובה הכסא שאתה רגיל אליו.
ולגבי דגמי 2006, אני לא ממאינה שיש טריק. שווה לבדוק אפשר להשיג מחירים נהדרים על שנתונים קודמים, וייתכן שהיה דגם טוב יותר, שעבר שינוי. אם מישהו מחבריך רכב עליו והמליץ, יכול להיות שישנה סיבה טובה :)
אם זו חנות, אז תדרוש מחיר בהתאם לשנתון :)
|