טקסט הודעת פורום
| 1/28/2008 7:53:00 PM |
|
נושא: כן, קפוץ למכונאי הקרוב לביתך תאריך: 1/28/2008 7:53:00 PM
מחבר/ת: baby x
זה תיקון של 5 דקות, בהנחה שרק צריך לאזן את הגלגל. אם החישוק ביצתי כבר כלפי מעלה ולא רק לצדדים, יש מצב שהתיקון לא יעזור. בכל מצב אחר, זה אפשרי.
משהו כמו 20 ש"ח
|
חזרה לפורום |
|
|