נושא: החלפת רפידות וקסטה תאריך: 1/28/2008 7:57:00 PM
מחבר/ת: baby x
את הרפידות מחליפים כשכח העצירה נחלש. כשאתה מרגיש שאין נשיכה, זה הזמן להחליף רפידות.
לגבי קסטה ושרשרת. בדרך כלל כאשר השרשרת מתרחבת מהשימוש, היא לא מתיישבת במדויק על הקסטה, ויוצרת שחיקה על השיניים. (בד"כ מרגישים את זה בגלגלים שבהם אתה משתמש הכי הרבה). במצב כזה, שרשרת חדשה תיפול מהקסטה הישנה. לא תמיד זה קורה, תלוי כמה זמן רכבת עם שרשרת במצב לא טוב.
בהצלחה
|