הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2008 8:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיקם מדר עם תוכן  בלי עצבים עיסא אתה לא חייב לענות..
נושא: בלי עצבים עיסא אתה לא חייב לענות.. תאריך: 1/28/2008 8:57:00 PM
מחבר/ת: עמיקם מדר

רועי!
הNRS הם אופניים יחסית "גדולים" למידות שלהם, לי נראה שהמדיום יתאימו לך.
בהצלחה


חזרה לפורום