טקסט הודעת פורום
1/28/2008 8:57:00 PM
עמיקם מדר
בלי עצבים עיסא אתה לא חייב לענות..
נושא:
בלי עצבים עיסא אתה לא חייב לענות..
תאריך:
1/28/2008 8:57:00 PM
מחבר/ת:
עמיקם מדר
רועי!
הNRS הם אופניים יחסית "גדולים" למידות שלהם, לי נראה שהמדיום יתאימו לך.
בהצלחה
חזרה לפורום