הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2008 9:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Drunk Mice עם תוכן  בהמשך לתשובות
נושא: בהמשך לתשובות תאריך: 1/28/2008 9:16:00 PM
מחבר/ת: Drunk Mice

קודם כל תודה על התשובות.....

מהדגמים שהבאתי נראה שבאמת אין על מה לדבר ואני חייב ללכת על יד שנייה.
בכל מקרה הייתי שמח לשמוע המלצות לדגמים בהמשך לתשובה לדגמי שיכוך מלא.

מה לגבי haro x2 ?
http://www.harobikes.com/2004/extremex2

או haro x6 ?

ניסיתי אותם והם הרגישו לי די סבבה, הצלחתי לעשות איתם דברים שבאופניים אחרות כבר הייתי נופל, עדיין קצת עם הלם ראשוני של לנסות אופני ש"מ....

הייתי שמח להמלצות לדגמי אופנים שיכולים להתאים וגם האם אחד הדגמים האלו מתאימים לי ? (האם הם נכנסות לקטגוריית FR בסיסי ועדיף לא לעבור את ה 17 ק"ג כי אני שוקל בסביבות ה 60 ק"ג)

תודה.


חזרה לפורום