נושא: בהמשך לתשובות תאריך: 1/28/2008 9:16:00 PM
מחבר/ת: Drunk Mice
קודם כל תודה על התשובות.....
מהדגמים שהבאתי נראה שבאמת אין על מה לדבר ואני חייב ללכת על יד שנייה. בכל מקרה הייתי שמח לשמוע המלצות לדגמים בהמשך לתשובה לדגמי שיכוך מלא.
מה לגבי haro x2 ? http://www.harobikes.com/2004/extremex2
או haro x6 ?
ניסיתי אותם והם הרגישו לי די סבבה, הצלחתי לעשות איתם דברים שבאופניים אחרות כבר הייתי נופל, עדיין קצת עם הלם ראשוני של לנסות אופני ש"מ....
הייתי שמח להמלצות לדגמי אופנים שיכולים להתאים וגם האם אחד הדגמים האלו מתאימים לי ? (האם הם נכנסות לקטגוריית FR בסיסי ועדיף לא לעבור את ה 17 ק"ג כי אני שוקל בסביבות ה 60 ק"ג) תודה.
|