נושא: אתה בכיוון הנכון תאריך: 1/29/2008 11:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
סדרת ה EXTREME של הארו בהחלט מיועדת לFR, ובמחירים נמוכים מאוד. רבים מתחילים איתם - ולא ממהרים לשדרג.
לגבי משקל האופניים - נהוג לומר שמבין שלושת הפרמטרים: זול/חזק/קל, צריך לבחור שניים. אם אתה רוצה זול - אתה צריך לבחור בין חזק לבין קל בהיותך קל משקל בעצמך תוכל למצוא משהו באמצע, מהדגמים המיועדים לAM. למשל, אם כבר הארו, יש את סדרת השיפט. יש גם הרבה אחרים במחירים סבירים.
|