הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2008 8:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל בן עם תוכן  שמיניות
נושא: שמיניות תאריך: 1/29/2008 8:28:00 PM
מחבר/ת: גל בן

הוא מעקם את הג´נט או שהוא מסדר את שיחים שמחזיקים את הג´נט?

אני לא כל כך מבין בזה..



חזרה לפורום