טקסט הודעת פורום
1/29/2008 8:28:00 PM
גל בן
שמיניות
נושא:
שמיניות
תאריך:
1/29/2008 8:28:00 PM
מחבר/ת:
גל בן
הוא מעקם את הג´נט או שהוא מסדר את שיחים שמחזיקים את הג´נט?
אני לא כל כך מבין בזה..
חזרה לפורום