הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2008 10:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ק עם תוכן  חוסר יציבות
נושא: חוסר יציבות תאריך: 1/29/2008 10:23:00 PM
מחבר/ת: דני ק

שלום לכולם.צריך את עזרתכם.
יש לי אופני scott nitros ,בחלק מהפניות בנסיעה אפילו בעיר אני מרגיש חוסר יצובות
מהגלגל הקדמי ,הרגשה שהגלגל הקדמי מחליק.הצמיג במצב טוב ולא שחוק.היה לי לפני זה אופני דאוןהייל ולא הרגשתי את זה בכלל ,הם היו מאוד יציבות כמעט בכל מצב.זאת בעיה מרגיזה שבגללה אני נאלץ להאט בפניות כמו סבתה על אופניים.
אודה על עזרתכם


חזרה לפורום