הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2008 11:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני גיזר עם תוכן  תיק למצלמה לרוכבי אופניים
נושא: תיק למצלמה לרוכבי אופניים תאריך: 1/29/2008 11:41:00 PM
מחבר/ת: בני גיזר

שלום לכולם

בנוסף לרכיבת אופני הרים (בעיקר לטיולים, פחות לרכיבה טכנית ותחרותית) אני גם צלם חובב.
ברשותי מצלמה מסוג Canon EOS 350D עם עדשה 18-200 מ"מ של TAMRON.
אשמח אם חברים עם ניסיון רלוונטי יוכלו להמליץ לי על תיק גב או פיתרון אחר לאיחסון המצלמה בעת רכיבה בתיק שיוכל להכיל גם שקית מים.

תודה רבה


חזרה לפורום