הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/30/2008 7:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  מה עם סבל אחורי
נושא: מה עם סבל אחורי תאריך: 1/30/2008 7:00:00 AM
מחבר/ת: לואי עיסא

אם אתה רק מטייל בלי רכיבה טכנית אז לא נראה לי שיפריע ותוכל לחבר אלו תיק המצלמה האורגנל שלה


חזרה לפורום