טקסט הודעת פורום
1/30/2008 7:00:00 AM
לואי עיסא
מה עם סבל אחורי
נושא:
מה עם סבל אחורי
תאריך:
1/30/2008 7:00:00 AM
מחבר/ת:
לואי עיסא
אם אתה רק מטייל בלי רכיבה טכנית אז לא נראה לי שיפריע ותוכל לחבר אלו תיק המצלמה האורגנל שלה
חזרה לפורום