טקסט הודעת פורום
1/30/2008 8:19:00 AM
איתן ברמן
כל המשאבות שאני ראיתי - עם בלון חד-פעמי
נושא:
כל המשאבות שאני ראיתי - עם בלון חד-פעמי
תאריך:
1/30/2008 8:19:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
שהולך לפח אחרי השימוש.
ואל תתנצל על כמות השאלות. עדיף לשאול מאשר לעשות שטויות.
חזרה לפורום