הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/30/2008 2:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Drunk Mice עם תוכן  החלטתי Haro Shift R1
נושא: החלטתי Haro Shift R1 תאריך: 1/30/2008 2:33:00 PM
מחבר/ת: Drunk Mice

היי,

חשבתי והתלבטתי עם התגובות וההתיעצויות והמפרטים.
בסוף אחרי שניסיתי בחנויות עוד אופני ז"ק ואופני שיכוך הלכתי על שיכוך.
בתקציב שלי הלכתי בסוף על ה Haro Shift R1, אם יש עוד כסף עדיף ללכת על ה R3 (מפרט יותר איכותי, הבסיס זהה)
השיקול היחיד הנוסף שהיה לי בעייתי היה חדש מול משומש - החלטתי ללכת על חדש כרגע כי לא בא לי לקחת את הסיכון (למרות שיכולתי לקבל משהו יותר טוב)

בקיצור, תודה על העזרה.

אני מקווה שזאת הבחירה הנכונה.
אבל את זה הזמן יגיד...


חזרה לפורום