טקסט הודעת פורום
| 1/30/2008 9:54:00 PM |
|
נושא: תשובה נוספת תאריך: 1/30/2008 9:54:00 PM
מחבר/ת: אביב להט
אם החנות אופניים מכבדת את עצמה היא לא תגבה תשלום עבור כיוון הילוכים, במידה וההילוכים ממש יוצאים מכיוון וצריך לכוון גם את המעביר הקידמי וגם את האחורי זה לוקח יותר מ10 דקות סביר להניח שהיא תיקח תשלום עבור הכיוון.
|
חזרה לפורום |
|
|