הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2008 10:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  נראה לי חוסר בטיחות מדרגה ראשונה
נושא: נראה לי חוסר בטיחות מדרגה ראשונה תאריך: 1/31/2008 10:04:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הריכוז של הרוכב בכביש, בשטח, עם מנוע (אופנוע, כן?) או בלעדיו (אופניים) הוא הדבר החשוב ביותר למי שרוצה לשרוד (בעיקר בכביש) לא כדאי לאבד את הריכוז, בטח לא במודע.

אני נגד כל האוזניות, הסלולריים המוצמדים לאוזן בתוך הקסדה וכדומה. :dead:

ברכיבה, אגב, כאשר אין מסביבי חברים לעצבן עם המוסיקה שאני אוהב, אני שומע ברמקולים (של הסלולרי). ככה לא נפגעת השמיעה הסביבתית, ואין ניתוק מהסביבה.
חוץ מזה, דיבור בטלפון לוקח ריכוז, מוסיקה ברמקולים (ווליום סביר ומטה, כן?) הרבה הרבה פחות.


חזרה לפורום