טקסט הודעת פורום
| 1/31/2008 2:57:00 PM |
|
נושא: שמוליק תאריך: 1/31/2008 2:57:00 PM
מחבר/ת: איתי 360
יש לי גם specialized comp אבל 2007.
בקשר לבובינג... אם אתה מכוון את הבולם האחור (הידית הקטנה שבצבע כחול שעל הבולם) לכיוון האוכף אז הבולם בכלל לא זז.
מניסיון. :)
|
חזרה לפורום |
|
|