הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2008 2:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  שמוליק
נושא: שמוליק תאריך: 1/31/2008 2:57:00 PM
מחבר/ת: איתי 360

יש לי גם specialized comp אבל 2007.

בקשר לבובינג...
אם אתה מכוון את הבולם האחור (הידית הקטנה שבצבע כחול שעל הבולם) לכיוון האוכף אז הבולם בכלל לא זז.

מניסיון. :)


חזרה לפורום