הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/1/2008 3:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bony m עם תוכן  XT SHADO 2008 דעתכם בבקשה.?
נושא: XT SHADO 2008 דעתכם בבקשה.? תאריך: 2/1/2008 3:19:00 PM
מחבר/ת: bony m

בהשוואה כמובן לXTR :cool:


חזרה לפורום