טקסט הודעת פורום
2/1/2008 3:19:00 PM
bony m
XT SHADO 2008 דעתכם בבקשה.?
נושא:
XT SHADO 2008 דעתכם בבקשה.?
תאריך:
2/1/2008 3:19:00 PM
מחבר/ת:
bony m
בהשוואה כמובן לXTR :cool:
חזרה לפורום