הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/2/2008 1:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bony m עם תוכן  צביעת אופנים ,
נושא: צביעת אופנים , תאריך: 2/2/2008 1:16:00 PM
מחבר/ת: bony m

אני רוצה להוריד את הצבע של האופנים שלי ולבצע אחריזה צביעה,
א. באיזה חומר אני משתמש להורדת הצבע הקיים מהשילדה,
ב. איזה צבע הוא יהיה אחריזה מהו צבע התחלתי של שילדה ליפני צביעה בד´כ?
ג. תודה :cool:


חזרה לפורום