טקסט הודעת פורום
| 2/2/2008 1:16:00 PM |
|
נושא: צביעת אופנים , תאריך: 2/2/2008 1:16:00 PM
מחבר/ת: bony m
אני רוצה להוריד את הצבע של האופנים שלי ולבצע אחריזה צביעה, א. באיזה חומר אני משתמש להורדת הצבע הקיים מהשילדה, ב. איזה צבע הוא יהיה אחריזה מהו צבע התחלתי של שילדה ליפני צביעה בד´כ? ג. תודה :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|