הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2008 4:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תשובה:
נושא: תשובה: תאריך: 2/3/2008 4:03:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

זה לא בדיוק נכון
קירוב הכידון לא יכול להקשות אלייך, זה שמהו שאתה בוחר לעשות או בוחר לא לעשות כדי שיהיה לך יותר נוח. זאת אומרת אם קנית אופניים בחנות וצורת הישיבה לא כל כך נוחה לך, אז אתה משפר אותה, ככה שלדעתי להיפך זה תורם בנסיעות ארוכות- כי יותר נוח לך לשלוט באופניים.
מה שאני יכול להגיד שכאשר אתה לוקח סטם עם זוית גדולה יותר מהמקור (לדוגמא אני במקום 5 מעלות לקחתי 30 מעלות), זה יכול להקשות אליך קצת בעליות תלולות, כי אתה יושב יותר זקוף, ככה שזה דורש יותר מאמץ לעביר את המשקל קדימה בעת העלייה התלולה.
אבל עוד פעם זו בחירה של כל אדם, אני מרוצה ממנו.
רשמת בהודאה שיש לך סטם 13 ס"מ (130 מ"מ), זהו אכן סטם ארוך, אם אתה מרוצה מתנוחת ישיבה ורוצה לקרב רק את הכידון קצת אליך, הייתי לוקח סטם עם זוית מקורית שלך, רק באורך 90 עד 100 מ"מ.
תאמין לי תרגיש הבדל גדול בנוחות!


חזרה לפורום