טקסט הודעת פורום
| 2/3/2008 4:12:00 PM |
|
נושא: תגובה לSCALE 60 תאריך: 2/3/2008 4:12:00 PM
מחבר/ת: שי ס
אופניים טובים -מבחינת גאומטריה/משקל/חוזק. בסביבות המחיר של 4000-4500.אפשר אוליי בפחות בגלל השנה או בתור יד שנייה - בתווך המחירים הנ"ל מומלצים. מכלולים בינוני- גבוהה. אני מכיר רוכבים שהתלוננו על רמת הגימור של הצבע... :)
|
חזרה לפורום |
|
|