טקסט הודעת פורום
2/3/2008 4:45:00 PM
שמוליק טל
כן, שמתי לב לתופעה
נושא:
כן, שמתי לב לתופעה
תאריך:
2/3/2008 4:45:00 PM
מחבר/ת:
שמוליק טל
גם כשהן עומדות במחסן, אין שום בובינג בכלל! פשוט מדהים!
בגלל שאני רוכב רק בסופי שבוע, בממוצע אין כמעט בובינג.
חזרה לפורום