הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2008 4:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק טל עם תוכן  כן, שמתי לב לתופעה
נושא: כן, שמתי לב לתופעה תאריך: 2/3/2008 4:45:00 PM
מחבר/ת: שמוליק טל

גם כשהן עומדות במחסן, אין שום בובינג בכלל! פשוט מדהים!
בגלל שאני רוכב רק בסופי שבוע, בממוצע אין כמעט בובינג.


חזרה לפורום