הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/3/2008 6:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה טל עם תוכן  אני מסכים איתך
נושא: אני מסכים איתך תאריך: 2/3/2008 6:55:00 PM
מחבר/ת: משה טל

אני מסכים עים כל מילה גם אני קניתי זוג כזה
החלפתי את כל החלקים לSHIMANO XT במעמד הקניה כולל ברקסים
תמורת סכום מצחיק מרוצה מכל שקל שהשקעתי :)


חזרה לפורום