טקסט הודעת פורום
| 2/3/2008 6:55:00 PM |
|
נושא: אני מסכים איתך תאריך: 2/3/2008 6:55:00 PM
מחבר/ת: משה טל
אני מסכים עים כל מילה גם אני קניתי זוג כזה החלפתי את כל החלקים לSHIMANO XT במעמד הקניה כולל ברקסים תמורת סכום מצחיק מרוצה מכל שקל שהשקעתי :)
|
חזרה לפורום |
|
|